bIG gIRLS dONT cRY



pasrah itu berserah !
|BlogItemCommentsEnabled> 0 comment [s] ♥
   
salam . walaupun aku tahu memang seberapa ramai yg akan baca entri aku nie . tapi niat aku untuk mencoret disini tetap berkobar kobar . haha . hurm .. betul lah ! dia da kapel pung . aku tahu pun dari orang . sentap time tu . bole aq tak perasan kan. tak aci betul . xpela . sekurang kurang nye dia da bahagia . aku pun bahagia gak walaupun ade rasa sipi2 sakit hati . nak buat macam mana kan . aku terima je berita gembira tu . sbab aku rasa give up lak . dah nk dekat setahun aku dok minat kau . . anggap la macam takde pape yg berlaku . aq pn da lama taknampak kau . so senang nak lupa kisah silam . chewahh . aku pun dah tak minat kau sangat mcam dulu . so bnda tu da bantu aku lupakan kau . sekarang aku pun da keja . then, aku ade nampak sorang mamat nie . serius ! dia tak sehebat kau . tapi ade tarikan sendiri . aku nampak dia pastu sampai sekarang aku boleh ingat muka dia . dia lelaki yang biasa tapi menarik ,ade orang kata ade dak pompuan yg underspot mintak nombor dia . see ! dia memang ade aura . sebab muka dia biasa2 je . just ordinary boy . then, aku dapat tahu something ! walaweyy ! timbul rasa sedikit excited . riak sebentar ! haha . aq pung ada tanam azam nak cari lelaki yang boleh jaga aku , xamik kesempatan , menghiburkan , baik biarpun rupa tak seberapa . muka hebat mane pun kalau xsenonoh buat ape kan . so biar la yang sedap mata memandang . perangai pon kena ngn taste aku . takmau la yg pemalu sangat kan . nanti aku pun ikutan malu . haishh . tapi aku sekarang dah tak mcam dulu . sekarang dah tinggal separuh je muka tembok aku nie . dulu je bengang habis . tah pape je aku yang dulu . aku tak nak mengharap kat 'someone' nie . tapi kalau betul la dia bersungguh2 . dan aku boleh nampak kesungguhan dia . insyaallah . aku terima dia dan cuba jaga dia . aku bukanlah terdesak nak cari pakwe . cuma kadang2 tu jeles la jugk kn tengok orang lain ngn pasangn masing2 . so kalau ade , adela kay. aku pun tak kenal kau sangat . taknak la syok sendiri lagi . pedih tahu . tanak kejadian dulu2 berulang lagi . tahun baru , aku nak bukak cara baru , buku baru dan hati baru untuk orang BARU . sejujurnya saya senang tengok awak !. tapi jauh sekali aku mengharap sebab takmau dipermainkan . aku terima kau sebab aku nak lupakan dia . pahit dan pedih right ! ok. nukilan untuk malam nie selesai . salam semua !

|


copyright blogskin byschaaalhassan

owner goodies Past