bIG gIRLS dONT cRY



bulan puasa .
|BlogItemCommentsEnabled> 0 comment [s] ♥
 

salam .! sekarang dah masuk bulan puase . hehe . tertibe lak rasa nak memenuhkan isi perut blog aku ni ha ! dah mula puase , so ... makin dekat lah hari raye ! syok ! syok ! kali ketiga dah tak syok dah . dekat ngan raye maka dekatlah dengan trial SPM ! dah besar pun aku rupanye . dah boleh kawin ! haha . pang ! kalau ibu tahu , dapat sebijik aku ! haha . gurau saje . makan pasir berlaukkan batu kerikil la jawapnye kalau aku dah nak kawin time sekarang ni . haish . sejujurnya aku memang tak ready nak peksa2 sume nie . boleh tak nak masuk form 4 balik ? hoho . aku pun tak tahu awat la aku nie maleh bebeno . yang aku tahu , pas SPM nak keje ! nak amik lesen keta ! yahoo !! bunyik macam best . tapi ?.. no comment ! citer pasal perkara yg aku nak buat pas SPM , tetibe teringat ! aritu aku menge'cek' nama untuk PLKN ! berdebar la jugak . mane tahu terpilih ke ? mati lah aku terpaksa basuh baju sendiri , 3 bulan mengadap muke2 yang pelik2 sebab tak pernah nampak diorang sebelum ni , merelakan muka ke arah matahari , oh ! tidak mungkin ! alangkah bahagia bila bace ' MAAF . ANDA TIDAK TERPILIH UNTUK KE PLKN PADA 2013 ! yess2 ! boleh lah kerja dan amik lesen keta !! hehe . aritu borak2 ngn kawanku sayang , kitaorang bertiga nak masuk MAKTAB ! cube apply ke maktab yang sama ! waa ! dah lame aku tunggu saat untuk tinggal bersama kawan2 . hoho ! TAPI , DIA mesti masuk U ! sebabnye ? bidang perguruan tu memang bukan minat dia .< aku agak je! > huhu . tu yang sedih tu ...isk2 ! lepas tu kan ....... arghh !! aku tak sanggup nak pikir lagi . ! aku suka dan kalau boleh aku memang nak cari laki arkitek ! < adakah dia dalam bidang itu ? > wah ! termonolog pulak aku ! sengal tahap cimpanzi dan bangang peringkat platipus pulak aku rasa . aku dah cuba menanam bait2 kerajinan dalam diri aku . tapi tetap tak berkesan takat ini . aku tetap malas tahap unta ! ok ! nampak nye internet dah mula jeles ngan aku ! line pun macam nak taknak je hidup , kelip2 je . ok ! daa.


|


copyright blogskin byschaaalhassan

owner goodies Past